Forumi Zeri YT!identifikimi

Zeri i çdo shqiptari ne internet


Tekste Këngësh te huaja

Share

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
GIRLFRIEND Song Lyrics
BOW WOW & OMARION

Talking: Bow Wow & Omarion]
[Bow Wow:] Uh
[Omarion:] So special
[Bow Wow:] LB Dub
[Omarion:] Ahhh
[Omarion:] That�s my girl, yeah
[Bow Wow:] True that
[Omarion:] That�s my girl
[Bow Wow:] That's right
[Omarion:] She with me homie
[Omarion:] Omarion yeah
[Bow Wow:] Yep! Uh
[Omarion:] And Bow Wow yeah
[Bow Wow:] Yep! Uh
[Omarion:] Yeah yeaaahhh, yeaahhh
[Bow Wow:] I'm sayin O
[Omarion:] Lemme tell you what my girlfriend looking like
[Bow Wow:] Holla at the people man
[Bow Wow:] Hey

[Verse 1: Omarion]
She be rockin them D&G's
Her jeans be riding low
Homies breakin they neck
Just to see how far they go down down
Shawty put it on me like a pro
They say she got my head gone (yep)
She got my head gone (Shol is)
I can't even lie
She put it on me (Shol is)
I can't even lie
She got me homie (Shol is)
I'll fight you, Try to take her from me
'Cause she's all I got
'Cause she's all I got

[Chorus:]
You got
Baby you got that good stuff
Good love
Put it on me
Can't get enough
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
All mine, all mine
Shawty with me all the time
Stay hot, stay fly
Keep her right by my side, (she so fine yeah,yeah)
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend

[Verse 2: Bow Wow]
She got a body of a stripper man, stripper man (stripper man)
She be doing her lil dance
So I tip her man (I tip her man)
And man she hood wit it
So fine (uh huh)
Lil mama
So fly (yeahh)
Do anything for the b-o-dub
And thats why she stay right by my side
Like LL, she so bad
She likes when my True's sag
My tattoos, she like that
Anything she want, she got that
Them other broads, can fall back
They hate cuz they wanna be where you at
She number one like T-mac
What nigga gonna do you like that

[Chorus:]
You got
Baby you got that good stuff (you got that good stuff)
Good love (good looove)
Put it on me
Can't get enough (put it on my baaby)
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend (and please believe you gon always be my girl)
Yep, that's my girlfriend
All mine, all mine (she rockin that Louie V)
Shawty with me all the time
Stay hot, stay fly
Keep her right by my side, (and she so fine cant you see)
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend

[Verse 3: Omarion]
Shawty got keys to my car
Keys to my crib
Always where I is
Always paying the bills (yeahh)
I keep it G
Yeah shawty put me down
I spend a G every time she comes around
She's my girl but I wanna tip her, yeeah
And her body's built like a stripper, yeeah
We keep it hot up in that Range
With the feet up on the dashboard, dashboard
She'll do anything I like (yeaaahhhh, yeeahhh)

[Chorus:]
You got
baby you got that good stuff
Good love
Put it on me
Can't get enough
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
All mine, all mine
Shawty with me all the time (she be with me all the time)
Stay hot, stay fly
Keep her right by my side, (ohh, she's so beautiful)
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend

[Bridge: Omarion]
Oh I won't give you up girl
You've got that (fire love)
People might hate us
But you'll always be my girl
(Don't be mad at me)
(Cause my girl is all mines, all mines) {sheee's all minnne}
That's my baby, that's my girl
And I need her in my world
She's got me going craaaaazy
(Craaaazy baaabyy)

[Chorus:]
You got
baby you got that good stuff
Good love (she got that good stuff and that good looove)
Put it on me
Can't get enough
Yep, that's my girlfriend (yeah yeahh yeahh yeeahh)
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
Yep, that's my girlfriend
All mine, all mine
Shawty with me all the time (shawty wit me all the time)
Stay hot, stay fly
Keep her right by my side, (she so fine cant you see man)
Yep, that's my girlfriend
(can you hear me man)
Yep, that's my girlfriend
(can you hear me man)
Yep, that's my girlfriend
(cuz thats my girrlll)
Yep, that's my girlfriend

Bow Wow Talks while Omarion gettin it in the background:
Yeah man, uh
thats my lil mami, you know what I'm talkin about
I fly G5, she fly G5
I stay fly, she stay fly
Simply as that
Aye man I even got the matching dog paw chain
You know what Im sayin to match my iced out dog paw chain
you know what I mean

[Omarion:]
Said that's my girlfriend (yep)
You see, said that's my girlfriend (yep)
[Bow Wow:] {We got another hit O}
You see, See she my girlfriend
Rockin that O chain
Yeah that's me man
[talks:] Woo
I know you can tell she with me right?
Say man, just ask her

[Bow Talks:]
You can catch me man,
Ridin with the top down in my red L430 man
She sittin right there by my side
All day you know what im talkin about

[Omarion:] Bow Wow
[Bow Wow:] (Me)
[Omarion:] OMARION

Yep

And cut

[Bow Wow:] L - B - DUB gang
Ahh
T - U - G yeah

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
2 HEARTS
KYLIE MINOGUE



Intro
I... I need, I need you.
I... I need, I need you.
I... I need, I need you.

1. Strophe
I never said I wasn't gonna tell nobody, no baby,
but this good loving I can't keep it to myself, oh no.
When we're together it's like hot coals in a fire, ha baby,
my body's burning so come on be my desire, come on, come on.

1. Refrain
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, I need you, I need you.
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, come on, come on.

2. Strophe
People get jealous 'cause we always stay together, yeah baby,
I guess they really wanna love like yours and mine, together forever.
I never thought that I could ever be this happy, yeah baby,
my prayers were answered before you came in the nick of time, woah-oh-oh.

Interlude
I got this feeling that you're going to stay,
I never knew that it could happen this way,
before I met you I was falling apart,
but now at last I really know where we are.

2. Refrain
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, I need you, I need you.
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, come on, come on.

Bridge:
I... I need, I need you.
I... I need, I... I need, I need, I need, I need you.

3. Strophe
I never said I wasn't gonna tell nobody, no baby,
but this good loving I can't keep it to myself, oh no.
When we're together it's like hot coals in a fire, ha baby,
my body's burning so come on be my desire, woah-oh-oh.

Interlude
I got this feeling that you're going to stay,
I never knew that it could happen this way,
before I met you I was falling apart,
but now at last I really know where we are.

3. Refrain
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, I need you, I need you.
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, come on, come on.

4. Refrain
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, I need you, I need you.
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, come on, come on.

Coda
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, I need you, I need you.
Two love hearts, two hearts that beat as one.
Two love hearts, come on, come on.
(fade out)

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
AMAZING
SEAL


Everyone says you�re amazing

Say you don�t know how to do it now
So you run
It�s not that you�re bleeding, but you�re through with it now
So you run, so you run

I know that you need it, you can�t live alone
So you run, so you run

Everyone says you�re amazing now that you�re clean
Only you know the real ones are cause you�ve seen
There�s only one question I want to ask is it here and
When you hear everyone say you�re amazing
Des anyone ask you?

Do you cry in your sleep and do you feel ok?
When you run

Thinking it�s Doomsday you got to let it go
So you run, so you run

Pretend you don�t see it, that we can live a lie
So you run, so you run

Everyone says you�re amazing now that you�re clean
Only you know the real ones are cause you�ve seen
There�s only one question I want to ask is it here and
When, when you hear everyone say you�re amazing
Des anyone ask you?

Cause I know that you�re real, amazing, amazing, amazing

Everyone says you�re amazing now that you�re clean
Only you know the real ones are cause you�ve seen
There�s only one question I want to ask is it here and
When you�.
Everyone says you�re amazing

Everyone says you�re amazing
(I want you to always feel you�re amazing)
Everyone says you�re amazing
(I want you to always feel you�re amazing)
Everyone says you�re amazing
(I want you to always feel you�re amazing)
(I want you to always feel you�re amazing)

You�re amazing

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
SHADOW OF THE DAY
LINKIN PARK


Shadow of the Day

[Chester Bennington]

I close both locks below the window.
I close both blinds and turn away.
Sometimes solutions aren't so simple.
Sometimes goodbye's the only way.

And the sun will set for you,
The sun will set for you.
And the shadow of the day,
Will embrace the world in grey,
And the sun will set for you.

Pink cards and flowers on your window,
Your friends all plead for you to stay.
Sometimes beginnings aren't so simple.
Sometimes goodbye's the only way.

And the sun will set for you,
The sun will set for you.
And the shadow of the day,
Will embrace the world in grey,
And the sun will set for you.

And the shadow of the day,
Will embrace the world in grey,
And the sun will set for you.

[Guitar solo]

And the shadow of the day,
Will embrace the world in grey,
And the sun will set for you.

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
Rihanna -"Unfaithful"

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

He's more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
The clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss upon my cheek
As he reluctantly
Asks if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore
Uh
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
And everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
And I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
Cyndi Lauper - Time After Time

Lying in my bed I hear the clock tick,
and think of you
caught up in circles confusion
is nothing new
Flashbackvcwarm nights
almost left behind
suitcases of memories,
time after

sometimes you picture me
I'm walking too far ahead
you're calling to me, I can't hear
what you've said
Then you say go slow
I fall behind
the second hand unwinds

chorus:
if you're lost you can look and you will find me
time after time
if you fall I will catch you I'll be waiting
time after time

after my picture fades and darkness has
turned to gray
watching through windows you're wondering
if I'm OK
secrets stolen from deep inside
the drum beats out of time

chorus:
if you're lost...

you said go slow
I fall behind
the second hand unwinds

chorus:
if you're lost...
...time after time
time after time
time after time
time after time

descriptionRe: Tekste Këngësh te huaja

more_horiz
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi